poniedziałek, 25 lutego 2013

Zawieszenie.

Jak widzicie długi czas już się tutaj nic nie pojawia. Miałam dodać coś w tamtym tygodniu, zrobiłam sobie nawet nowy szablon, ale wyszło na to, że utknęłam w połowie rozdziału i nie mogę ruszyć dalej. Nie trzyma mi się to kupy. A chyba nikt nie chce, żebym dodała tutaj pierwsze lepsza na odwal się napisane, prawda? Tutaj nie chodzi o brak pomysłu, bo pomysł jest. Brakuje mi tutaj po prostu "tego czegoś" czym zapełniłabym całą resztę tego pomysłu. Nie wiem czy rozumiecie. Ale najprościej mówiąc - nie potrafię napisać nic sensownego tutaj. Próbowałam we ferie, próbowałam przez święta... I ile razy otworzyłam worda, zamykałam go po jakimś czasie bez żadnego nowego zdania. 
Przepraszam, że zwodziłam niektóre osoby. Naprawdę sądziłam, że coś napiszę, ale... po godzinnym siedzeniu przy tym w sobotę i napisaniu ledwie stronę doszłam do wniosku, że to nie ma sensu. Po prostu nie mogę. Przepraszam.

9 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo mi przykro, że zawieszasz bloga. Był naprawdę świetny :( zakochałam się w opowiadaniu od pierwszego wejrzenia... czytałam go zanim pojawiła się ta nowsza wersja. Tak naprawdę bardziej podobała mi się ta wcześniejsza, po prostu trudno było czytać to opowiadanie od początku jeszcze tak zmienione. Żałuję, że nie dowiem jak to się skończyło/mogło się skończyć. No ale twojej decyzji nie zmienię... :(

    Aha, jak się tego nie da czytać to wybacz. Nie jestem stworzona do pisania dłuższych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się :) Ja też czasami nie pisałam na blogu przez tydzień lub dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem o czym mówisz :)
    To ty myśl nad t y m c z y m ś, a my poczekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. postaram się, ale póki co nie mam weny do pisania tego dalej.

      Usuń
  5. Zapraszam do siebie ;)
    http://galaxy-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. [Spam]

    Rose i Lena, to dwie dziewiętnastoletnie dziewczyny mieszkające w Gdańsku. Sąsiadki, i najlepsze przyjaciółki. Wiodą spokojne życie. Rose skrywa jednak przed wszystkimi tajemnicę, której częścią jest Harry Styles. Obie dziewczyny jadą na weekend majowy do Londynu, i od tamtego czasu w ich życiu wiele się zmienia. Tajemnice zostają rozwiązane, ale powstają także nowe. Jeżeli chcesz dowiedzieć się co przydarzy się naszym bohaterkom, odwiedź:
    http://ill-look-after-you.blogspot.com/

    PS. Rozdziały są dodawane w każdy piątek o godzinie 15:00, z czasem będą dodawane dwa razy w tygodniu. Serdecznie zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. peacelovemus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na "odwieszenie" :P

    OdpowiedzUsuń